Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΡΑΠΟΝΟ

Να χαιρετήσω όλους τους φίλους που με παρακολουθούν.


από σήμερα βλέπω ότι ο χειμώνας άρχισε να μπαίνει πλέον κανονικά και αλλοίμονο μας άντε το πετρέλαιο στο φουλ .. εννοώ τα καλοριφέρ.

Ας ελπίσουμε να τα καταφέρουμε και να μην είμαστε με κουβερτούλες και μπουφάν μέσα στο σπίτι αν και είμαι συνηθισμένη λόγο λαϊκής αγοράς γιατί εκεί πουλώ όλη μου την παράγωγη.

Τι ζόρι και αυτό? Να είσαι από 6 το πρωί μέχρι καμιά φορά και 4 το απόγευμα μεγάλο ζόρι.

Το μεγαλύτερο ζόρι από όλα όμως είναι το πρόβλημα που έχω κάθε φορά που είναι να περάσω την άσχετη επιτροπή για να δηλώσω την παράγωγη μου και αυτό το παράπονο θέλω να καταθέσω και να γράψει 4 συνεχόμενες χρόνιες έχω πρόβλημα τι θα γίνει με τους δημοσίους υπάλληλους θα βάλουν μυαλό η τελικά μόνοι τους θα φανέ το κεφάλι τους ας πάνε να κάνουν κανένα σεμινάριο να δουν τι σημαίνει μελισσοκομία και τι σημαίνει παράγωγη και πως εμείς βγάζουμε γούστα γιατί το άκουσα και αυτό !!!!!

Ένα ένα θα τα καταθέσω.

Πρόβλημα 1. γιατί να πάρω αγροτικό με κίνηση 4 επί 4;

Μήπως το θέλω για να βγάλω γούστα;

Περιττό να σας πω τι πέρασα μέχρι να το πάρω!!!

Από θέμα υπογραφής εννοώ από μια υπάλληλο της διεύθυνσης γεωργίας.

2.χρειαστικα μετά και ένα φορτηγό για τις μετακινήσεις των μελισσιών μου άκουσα ότι δεν μπορείτε να φανταστείτε και μετά από 2 εβδομάδες τρέχοντας από γραφείο πολίτικου σε γραφείο να βάλω μέσον για το αυτονόητο τελικά το πηρά.

3.δηλωθησα παράγωγη μελιού και λοιπόν προϊόντων κυψέλης στην πρωτόγεννη τους μορφή. μού υπογραφούν την παράγωγη μελιού που είχα και αρνούνται να μου υπογράψουν για τα υπόλοιπα προϊόντα όπως είναι ο βασιλικός πολτός, η γύρη, η πρόπολη και το κερί.

Ο νόμος μου λέει πάλι η συγκεκριμένη υπάλληλος ότι δεν αναφέρει ξεκάθαρα αν μπορώ να τα πουλήσω και λέει μονό αλλά προϊόντα και όχι ακριβώς…

ποια την ρωτώ λοιπόν πείτε μου ποια είναι τα αλλά και δεν μου άπαντα απλά μου λέει …

αν δεν διευκρινιστεί ο νόμος από την βουλή ….

Και εκεί μου σηκώθηκαν τα μαλλιά μου όρθια..

εγώ δεν σου υπογράφω την τριμελή και εσύ δεν μπορείς να πουλήσεις τίποτα…

Άκουσον άκουσον

Πίεση 300 εγώ και τι να κάνω τώρα; Να πάω στην βουλή και να πω ρε @ γιατί δεν γράψατε ξεκάθαρα το @ το άρθρο και μια χαζή εντελώς υπάλληλος που στην τελική εγώ πληρώνω με αρρωσταίνει και με αναγκάζει να παρανομήσω;

Μη τα πολυλογώ μετά από 3 εβδομάδες και αφού ο σύλλογος έστειλε έντυπο στο υπουργείο πηρά την διευκρίνηση του άρθρου και έτσι πηρά και την υπογραφή της υπαλλήλου.

4. φέτος και πριν 2 μέρες έπρεπε πάλι να περάσω επιτροπή για την παράγωγη μου και φυσικά να περάσω από την ιδία υπάλληλο να μου υπογράψει.

Φυσικά πηρά ένα ηρεμιστικό πριν έβαλα όλη μου την θετική ενεργεία διάβασα όλα μου τα δικαιολογητικά άπειρες φόρες μην τυχόν και βρει κάτι και πήγα.

Βαθειά ανάσα και καλημέρα σας.

Μου χαμογέλα και καταλαβαίνω ότι κάτι πάλι θα βρει να μου πει.

Κούνια που την κουνάτε σκέφτηκα σιγά να μην βρει κάτι όλα τέλεια τα είχα μέχρι και την οξεία στην αίτηση.

Αφού έχει τα χαρτιά κανένα μισάωρο και τα διαβάζει και προσπαθεί να βρει κάτι σηκώνετε και πάει στον διευθυντή όπα λέω από μέσα μου!!!

Γέρνει και τι μου λέει; Γιατί δηλώνεις τόση λίγη παράγωγη από μέλι;

Αποκλείετε με τόσα μελίσσια που έχεις γραμμένα στο βιβλιάριο σου να βγάζεις τόσο λίγο μέλι!

Όρθια πάλι η τρίχα μου!!!!!

Καλά καλέ θα με τρελάνεις της λέω ξέρεις από μελισσοκομία;

Ναι μου λέει ξέρω!

Εμένα με βλέπεις της λέω;

Σου μοιάζω για άντρας η για γυναίκα;

Γυναίκα μου λέει.

Διάβασε ξανά την παράγωγη μου.

Λοιπόν έχω δηλώσει για 260 μελίσσια παράγωγη που θα πουλήσω στην λαϊκή

2.5 τόνους συν 1 δηλαδή 3.5

3 κιλά βασιλικό πολτό

40 κιλά γύρη

5 κιλά πρόπολη

Και αλλά 20 κιλά κερί

Και μου κάνει θέμα για τους 2.5 τόνους μέλι

Και μου λέει λες ψέματα αποκλείετε να έβγαλες 2.5 τόνους έβγαλες παραπάνω.

Και λέω ξέρεις πως βγαίνουν από μια γυναίκα και μονό 2.5 τόνοι;

Έχεις ποτέ σηκώσει κυψέλη που ζυγίζει πάνω από 25 κιλά να την φορτώσεις; Και όλα τα υπόλοιπα που τα ξέρετε δεν είναι ανάγκη να τα αναφέρω…..

Και να σας πω το ποιο απλό κανονικά έπρεπε να έρθει στην αποθήκη μου να τα δει και να υπογράψει αλλά τους βολεύει να είναι πίσω από ένα γραφείο και εμείς όλοι να είμαστε αυτοί που πάντα φταίμε!!!!

Ελλάδα στο μεγαλείο σου και δίστιχος είμαι και εγώ μέσα στην Ελλάδα χωρίς άλλη επιλογή….

Όχι ότι είμαι τέλεια έχω και εγώ τα στραβά μου αλλά πιστεύω όχι ταλαιπωρώντας συνάνθρωπους!!!

Πάντως πάλι καλά που δεν δηλώνω και πόσες βασίλισσες πούλα εκεί δεν ξέρω πως θα το αντιμετώπιζαν; Τι θα μου έλεγε;

Του χρόνου θα της κάνω πλακά και θα δηλώσω και βασίλισσες στο παραγωγικό έτσι κι αλλιώς τις πουλάω και παραφυάδες!!!

Θα ξέρει τι είναι οι παραφυάδες;

Και σημειωτέων στο παραγωγικό μας βάζουμε μονό την παράγωγη λιανικής που θα πουλήσουμε την υπόλοιπη δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την δηλώσουμε τουλάχιστον μέχρι τώρα και να σας πω ούτε η μισή από την δηλωθείσα δεν πουλιέται πλέον!!!!!!

1 σχόλιο:

evangelos naxios είπε...

Αγαπητή συνάδελφε καλησπέρα,σήμερα οι Έλληνες εφοπλιστές συναντήθηκαν με τον μπουμπούκο(Υπουργός ών) και του ζήτησαν να γίνει κάτι γιατί ένα πλοίο για να βάλει Ελληνική σημαία απαιτούνται 3 μήνες και 33 υπογραφές.Στην Μάλτα 2 ΗΜΕΡΕΣ και 2 υπογραφές,στην Κύπρο ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ και 1 υπογραφή.
Οι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν στην πατρίδα μας 42 Δις τον χρόνο!!!!! Αυτοί δεν μπόρεσαν ακόμη να βγάλουν άκρη με αυτούς τους άχριστους,ανίκανους πολιτικούς,έρχεσαι τώρα,εσύ,εμείς και λέμε ότι ζούμε σε κράτος μπουρδέλο.....ανακαλύψαμε την σελήνη......καλή συνέχεια!!!

melisotopi

melisotopi
ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ