Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΛΕΣΜΑ

Τα νεύρα μου τσατάλια….
Δεν φτάνει που βρέχει… δεν φτάνει που η πολιτική πάει κατά διάολου…
Δεν φτάνει που τα οικονομικά πάνε σκατα….
Έχουμε και τα λαμόγια στο επάγγελμα μας να το παίζουν έξυπνοι και μεγαλοεπιχειρηματίες με το κουτό τους το μυαλό….
Πολλές φορές γίνομαι αντιπαθητική για τον τρόπο που εκφράζομαι και γραφική γιατί μπορεί να επαναλαμβάνομαι…
Αυτή είμαι!!!! Έτσι είμαι εγώ!!!
Ότι κάνω το κάνω με πάθος και δέχομαι ότι καινούριο δω η ακούσω το φιλτράρω παίρνω το ρίσκο το κάνω και συμπεραίνω…
Έχω το περιθώριο!
Δεν επιτρέπω όμως την κοροϊδία όχι προς έμενα μόνο αλλά και στον διπλανό μου ο όποιος είναι ευκολόπιστος και φυσικά επενδύει χωρίς να παίρνει ρίσκο… απλά πιστεύει και το θέμα δεν είναι να γίνω καλύτερη από τον κάθε επιτήδειο αλλά να τον εμποδίσω να κάνει τις λαμογιές του.
Γίναμε δάσκαλοι, μαθητές, παραγωγοί , πωλητές, εργάτες, διαφημιστές, βιολόγοι,   κοσμετολογοι, αισθητικοί,  γιατροί,  γεωπόνοι, γυρολόγοι, μετεωρολόγοι και ότι άλλο έχω ξεχάσει….. ΑΛΛΑ
Το μεγαλύτερο ποσοστό από εμάς κρατάμε την ποιότητα μας και πάνω από όλα την αξιοπρέπεια που πρέπει στο επάγγελμα μας.
Όλοι είμαστε με μια οικογένεια από πίσω και υποχρεώσεις …. Αλλά γεννιούνται μέσα από εμάς οι απατεωνίσκοι που εμείς τους δίνουμε το περιθώριο και είμαστε ανεκτικοί μαζί τους…
ΟΧΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
ΚΑΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΟΣΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ  Ή ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΙΓΜΑ ΜΕΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΄Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ Η ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΡΧΗ..
Υπεύθυνοι για τα μέλια είναι η κτηνιατρική υπηρεσία, ο ΕΦΕΤ και η διεύθυνση εμπορίου. όπως επίσης μπορείτε να ενημερώσετε τους κατά τόπους συλλόγους σας να ενδιαφερθούν.
Δυστυχώς έχουμε προβλήματα τεράστια στον κλάδο μας.
ΜΕΤΑΛΙΑ. ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΛΙΩΝ. ΚΛΟΠΕΣ. ΑΣΘΕΝΙΕΣ. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙΡΟΥ. ΚΡΙΣΗ.ΑΜΑΘΕΙΑ.

ΑΝΤΖΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

melisotopi

melisotopi
ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ