Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012


H μελισσοκομία είναι νομαδικό επάγγελμα και όλοι το γνωρίζουμε. Σαφώς και πρέπει να συλλέγουμε πληροφορίες και θα πρέπει να μπούμε στην διαδικασία της σωστής χρήσης στο μελισσοκομείο μας !!!Η γνώση είναι το απαραίτητο εφόδιο για κάθε επαγγελματική δραστηριότητα ...Εκεί που ήθελα να δώσω έμφαση είναι σε ένα καινούριο μελισσοκόμο… πως να διαχειριστεί τις πληροφορίες που θα συλλέξει; ...αν με ρωτήσετε εγώ τι κάνω θα σας πω...εχω 5 παιδιά ακόμη και αυτά τα έβαλα στην διαδικασία να πάνε και σε άλλους μελισσοκόμους δίπλα να εισπράξουν την διαφορετικότητα και να μάθουν να την αξιολογούν δεν ξέρω αν τα καταφέρουν άλλα θα είμαι δίπλα τους για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστούν στο να μην φτάσουν να χάνουν παραγωγές η μελίσσια!!! αφού έχω διανύσει μισό αιώνα από την ζωή μου λέω ότι είμαι πλέον σε θέση να κρίνω και να παίρνω πιο ασφαλής αποφάσεις ... αν και κανείς μας δεν είναι τέλειος !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

melisotopi

melisotopi
ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ