Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012


  Θέλω να δηλώσω την χαρά μου που έκανα όχι το χόμπι μου επάγγελμα άλλα το επάγγελμα μου το έκανα χόμπι!!!!!
  Τόση πολύ χαρά που όταν όλα πάνε καλά και είναι ευτυχισμένη μια γυναίκα είναι μονό όταν φέρνει στον κόσμο ένα παιδί … εγώ νιώθω χαρούμενη όπως όταν έφερα τα παιδιά μου στον κόσμο … έτσι μονό μπορώ να περιγράψω αυτή την ολοκλήρωση που νιώθω για την δουλειά μου!!!!
  Παρά τα καμώματα του καιρού τα χιλιάδες κορίτσια μου πάνε μια χαρά!!!
Φέρνουν φαγάκι και αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς και δεν μένει παρά μονό να είμαι κοντά τους με μεθοδικότητα και πρόγραμμα…
  Άλλη μια χρονιά ξεκίνησε και όλα θέλω να πάνε καλά και δημιουργικα!!!
Εύχομαι σε κάθε φίλο μελισσοκόμο και σε κάθε φίλο της μέλισσας και των προϊόντων της μια καλή και δημιουργική χρονιά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

melisotopi

melisotopi
ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ