Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

ΜΕΛΙ ΜΕΛΙ ΜΕΛΙ.




Τελευταία διαβάζω πολλά ποστ στο φατσοβιβλίο και σε μπλοκ για τα ταΐσματα των μελισσιών μας.
Με άλλα συμφωνώ και με άλλα όχι αλλά σίγουρα δεν θα κρίνω και δεν θα γράψω κάτι….
Το κακό με μας τους διαδικτυακούς μελισσοκόμους είναι ότι γράφουμε πολλά από άποψης επαγγελματικά ( μυστικά ).
Το θέμα στην ανάρτηση μου είναι ότι εκτός από μελισσοκόμους έχουμε και απλό κόσμο καταναλωτή που μας παρακολουθεί….
Μας κριτικάρει λοιπόν να ξέρετε αρνητικά και μας αμφισβητεί γιατί νομίζει ότι ταΐζουμε σιρόπια και τρυγάμε σιρόπια--->ΛΑΘΟΣ.
Έχω παρακολουθήσει αρκετές ομιλίες και έχω ακούσει να ρωτούν αν το ελληνικό μέλι μας είναι από ταϊσμένα μελίσσια ….(και φυσικά πήραν αρνητική απάντηση).
Απαντώ λοιπόν και εγώ μέσα από το μπλοκ μου και λέω…. ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Αγαπητοί μου φίλοι καταναλωτές... τα ελληνικά μέλια είναι από τα καλύτερα μέλια του κόσμου. Οι έλληνες μελισσοκόμοι είναι από τους καλύτερους που θα γνωρίσετε ανά την υφήλιο…

Σαν ερωτικός λαός που είμαστε οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι… ότι κάνουμε το κάνουμε με αγάπη.
Φυσικά παντού υπάρχουν εξαιρέσεις και σίγουρα και στον δικό μας κλάδο αλλά είναι πολύ λίγες και … «τίποτα κρυφό κάτω από το φως του Ήλιου».
Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι ότι ναι ταΐζουμε τα μελίσσια μας αλλά για χειρισμούς διαφορετικούς από την συλλογή μελιού…

Ταΐζουμε για τον χειμώνα γιατί όπως και να το κάνουμε είμαστε ΚΛΕΦΤΕΣ  εφόσον στερούμε το μελί από τις μέλισσες κατά τους χειμερινούς μήνες και ένας άλλος λόγος ταΐσματος και πάντα σε μήνες που δεν έχουμε προκείμενους τρύγους, το κάνουμε για να μας χτισθούν κεράκια η για να αυξήσουμε τους πληθυσμούς των μελισσιών μας.

Στην όμορφη λοιπόν Ελλάδα μας ο “χρυσός” είναι το μελί μας και μην αφήνετε κανέναν να το αμφισβητεί. Ο Έλληνας παραγωγός μελισσοκόμος είναι ο μοναδικός παραγωγός που δεν θα αφήσει το επάγγελμα αυτό έστω και αν δεν κερδίζει οικονομικά.

Ανάμεσα στην ΜΕΛΙΣΣΑ και στον ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟ να ξέρετε υπάρχει μόνο ΕΡΩΤΑΣ!!!

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΑ -->προστατεύω την Ελλάδα μου!!!!

ΑΝΤΖΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

melisotopi

melisotopi
ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ