Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ωρύομαι και συγχύζομαι.



Καμιά φορά ωρύομαι και συγχύζομαι.
Δεν μπορώ όμως να μην έχω αντίδραση έστω και από εδώ…
Νέος κεφαλικός φόρος στους αγρότες… ρε μας δουλεύουν ψιλό γαζί….
Δεν πρόκειται να ξυπνήσουμε θα είμαστε δούλοι των δουλών και πάει λέγοντας.
Εδώ και χρόνια περίπου 3 αν θυμάμαι καλά να μην ψάχνω τώρα… μας έβαλαν στο ειδικό καθεστώς.
Η δική μου εφορία που ανήκω και μιλώ για την εφορία Κιλκίς μου απαγορεύει να εκδίδω τιμολόγια πώλησης και έτσι έχω (αδιάθετες ποσότητες)… με αναγκάζει να παρανομώ το ίδιο το σύστημα γιατί έτσι και αλλιώς τα πουλώ τα μέλια.(*σε άλλες εφορίες επιτρέπετε….)
Η λιανική πώληση στις λαϊκές αγορές έχει πέσει κατακόρυφα.
Εκεί που ήμασταν 3 μελάδες τώρα είμαστε χωρίς υπερβολή 23.
Οι 13 παραγωγοί μέσα ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ  και οι 10 έξω από αυτήν…
Ας μην πω αν είναι όλα μέλια ελληνικά γιατί δεν το γνωρίζω και δεν μπαίνω στην διαδικασία να το ψάξω.
Πέρα από αυτό το ρεζουμέ είναι άλλου.
Αφού λοιπόν με υποχρέωσε να έχω βιβλία εσόδων εξόδων… να χαρώ εγώ!!! και λογιστή να μου υπογράφει… τα μόνα έξοδα που δέχεται είναι αυτά του πετρελαίου να πάω και να έρθω στη λαϊκή αγορά και τα βάζα συσκευασίας και τίποτε άλλο δεν μου δικαιολογεί…
Τώρα ξαφνικά σκεφτήκαν και το ζωικό κεφάλαιο ας έρθουν οι μάγκες να το φορολογήσουν αλλά να δεχτούν και τα έξοδα από αυτό. Να τα βάλουν όλα μαζί και να δουν κατά ποσό είναι αξιοπρεπώς βιώσιμες οι μονάδες μας και τι αγώνα κάνουμε να τις κρατήσουμε….
Μήπως τελικά πρέπει να μας πληρώσουν για να παραμείνουμε έλληνες αγρότες σε αυτή την χώρα που λέγετε Ελλάδα;;;;;
Τα λεφτά μας εμείς τα έχουμε πεταμένα στον δρόμο στην κυριολεξία και είμαστε το μόνο αγροτικό επάγγελμα που δεν έχουμε την θέση που θα έπρεπε να έχουμε.
Ειδικά εμείς οι μελισσοκόμοι τον φόρο που ζητούν τον έχουμε χρυσοπληρώσει με το πετρέλαιο… γιατί το μελί του μελισσοκόμου στην Ελλάδα είναι το πετρέλαιο.
Δεν είναι εύκολο να κάνεις σταθερό μελισσοκομείο και ας αριθμούμε πάνω από 4.000 φυτά που μπορούν να δώσουν μελί, γύρη και πρόπολη.
Η χλωρίδα μας θα υπάρχει για λίγο ακόμη αν δεν κάνουν κάτι δραστικό να την κρατήσουν.
Εκτός εάν είναι στο πρόγραμμα να μας σβήσουν και μας…. και τις μέλισσες μας!

Τάδε έφη  Angela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

melisotopi

melisotopi
ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ